Kort presentasjon

Arbeiderpartiets lokallag i bydelene Selsbakk og Romolslia

Selsbakk og Romolslia arbeiderlag er Arbeiderpartiets lokallag i bydelene Selsbakk og Romolslia. Vi arbeider for økt tilslutningen til Arbeiderpartiet og partiets politikk. Men laget engasjerer seg også aktivt i aktuelle nærmiljøsaker og er bydelenes talerør inn mot bystyret og fylkestinget.

Selsbakk og Romolslia arbeiderlag ble stiftet i 1895, og har vært en betydelig aktør i bydelene Selsbakk og Romolslia i mer enn 125 år. Her kan du lese historien om laget og arbeiderbevegelsen på Selsbakk: https://sites.google.com/view/selsbakkfolketshus/historien-om-arbeiderbevegelsen-p%C3%A5-selsbakk

Selsbakk og Romolslia Arbeiderlag eier og driver Selsbakk Folkets Hus. Huset brukes til politiske, sosiale og kulturelle aktiviteter. De som har tilknytning til bydelen kan leie huset til konfirmasjoner, åremålsdager, dåp/navnedager og annet. Folkets Hus ble pusset opp i 2018 og 2019, og framtsår som et moderne og trivelig forsamlingslokale. Her finner du mer informasjon, bilder, booking-kalender mm: https://sites.google.com/view/selsbakkfolketshus/start

Fant du det du lette etter?

Tusen takk for din tilbakemelding!